Sinop’un Boyabat ilçesinde TEMA Vakfı tarafından üniversite öğrencilerine yönelik çevre ve doğa sağlığını tehdit eden unsurlarla ilgili bilgilendirme yapıldı.
Sinop Üniversitesi Boyabat Yerleşkesi’ndeki İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen programda, TEMA Sinop İl Temsilcisi Özgür Cebeci tarafından sunum yapıldı.
Çevre ve doğa sağlığını tehdit eden kirlilik ve kuraklık gibi unsurlara ilişkin öğrencilere bilgiler aktaran Cebeci, bu konularda TEMA ile üniversite arasında ortaklaşa yapılabilecek etkinliklerle ilgili önerilerde bulundu.
Cebeci ayrıca üniversite bünyesinde kurulan Genç TEMA Öğrenci Kulübü’nün bundan sonraki süreçte önemli etkinlikler yapacağına inandıklarını da kaydetti.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8334 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5189 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5179 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4723 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
3381 kez okundu