
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, İlim Yayma Cemiyeti iş birliğiyle Fatih Sultan Mehmet İmam Hatip Lisesi öğrencilerini konuk etti.
Mehmet Tahir Kum’un haberine göre, 61 farklı ülkeden 325 öğrencinin katıldığı iftar programı, Faruk Ilgaz Tesisleri’nde düzenlendi.
Düzenlenen iftara Cumhurbaşkanı danışmanlarından Dr. İsrafil Kışla ve Yusuf Tülin de katıldı.
İMAM HATİPLİ GENÇLERİ İFTAR PROGRAMINDA AĞIRLADI
Ayrıca yine iftar programına futbolcular Mert Hakan Yandaş, İrfan Can Eğribayat, Mert Müldür de katıldı.
Öğrencilerle bir araya gelen Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, etkinlikte gençlerle sohbet etti.
Daha sonra iftar programında açıklamalarda bulunan Başkan Koç, İlim Yayma Cemiyeti’nin çalışma faaliyetlerini yakından takip ettiğini ifade etti.
Başkan Koç son olarak öğrencilere eğitim hayatlarında başarılar diledi.






Can Badak
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Bigo Elmas Bayi – Güvenli, Hızlı ve Uygun Fiyatlı Elmas Satın Almanın Yeni Adresi
8889 kez okundu
2
Nkp Gömme Yedek Parça
7775 kez okundu
4
Bahçe Mobilyaları Seçimi için Malzeme Hava Koşulu ve Takım Ölçü Rehberi
4804 kez okundu
5
Ral kodlarıyla doğru renk yönetimi: kapsamlı rehber
4125 kez okundu