Bozüyük Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde okuyan iki öğrenci, kutu içerisinde buldukları altını okul idaresine teslim ettiler.
Kaan ve Sezgin isimli öğrencilerin okul dışında yolda yürürken buldukları bir kutu içinden küçük altın çıktı. Öğrenciler örnek bir davranışla altını okula getirerek okul idarecilerine teslim edince durum polise durumu bildirdiler. Daha sonra okula gelen polis ekiplerine altın teslim edildi. Bu örnek davranış karşısında okul idarecileri ve polis ekipleri öğrencileri tebrik ettiler. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8290 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5162 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5136 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4680 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
3349 kez okundu