Erzurum Teknik Üniversitesi (ETÜ) Spor Bilimleri Fakültesi Antrenörlük Eğitimi Bölümü öğrencisi Şeyma Düztaş, Türkiye Ferdi Boks Şampiyonası’nda Gümüş madalya kazandı.
20-26 Ocak tarihleri arasında Kocaeli Darıca’da 39 şehirden 130 sporcunun katılımıyla gerçekleşen Türkiye Ferdi Boks Şampiyonası’nda +81 kiloda mücadele eden ETÜ’lü Şeyma Düztaş Türkiye ikincisi olarak gümüş madalyanın sahibi oldu.
Madalya töreninin ardından açıklamalarda bulanan Düztaş büyük mutluluk yaşadığını belirterek, uluslararası müsabakalarda da ülkemizi ve ETÜ’yü en iyi şekilde temsil etmek istediğini ifade etti. – ERZURUM
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
2245 kez okundu
2
Antalyasporlu Lukas Podolski’den samimi itiraflar “Türkiye benim ikinci vatanım” .
2030 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1976 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
1958 kez okundu
5
Ahmed Musa’dan flaş transfer açıklaması! Fenerbahçe ve Galatasaray…
1811 kez okundu